Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

En underbar dag med mitt allt!!

Av Julia (Julle) Thollander - 9 juli 2014 11:34

Ja som titeln beskrev så ska jag ju vara med Felicia idag! Och den ska bli helt underbar! För Johan ska köra ut oss med sin båt så ska vi va på en Ö hela dagen. Hoppas bara man har täkning där???
Jag vaknade nyss ska bara slänga i mig lite frukost och sen ska jag ut med Findus! Och sen ska vi (Jag och Felicia) Åka och handla mat och MYCKET dricka!! Vi kan ju hinna dö där ute ;)

Igår träffade jag min Mentor Kristin! Vi cyklade ner till Färjeläget och käkade Glass och glodde på folk, Men glassen hann vi knappt äta upp föränn den började smälta...
Sen så åkte jag och Felicia å badade i ca 1h.

Snart ska jag skriva om en film, Som har blivit en av mina favoriter!!!!!! Åh! Älskar den verkligen!
Men men vi får höras i kväll eller i morgon? Beronde på hur trött jag blir till kvällen :)

PUSS Å KRAM PÅ ER!!
#SOMMARLOV ROCKAR!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia (Julle) Thollander - 17 februari 2016 21:28

Jag har fått många frågor ifall jag har slutat bloggat totalt, och ifall jag har tröttnat. Och nej det har jag absolut inte gjort. Men jag la av ett litet tag för och fokusera 100% på att bli okej med mitt mående. Och jag är på bra väg, tycker jag sj...

Av Julia (Julle) Thollander - 11 september 2015 18:12

Jaha, Nu var det min tur och bli sjuk. Mår as dåligt, Svättas och samtidigt fryser. Ont i halsen och huvudet. Och lite ont i kroppen.  Hoppas detta går över snart. Det är verkligen inge kul och vara sjuk.  MEN, Jag hade ärligt inga planer på att ...

Av Julia (Julle) Thollander - 8 september 2015 09:41

Jag vet, Jag vet. Det var as länge sedan. Men jag lovar att ändra på det!  Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Jag sitter med Benny, Erik, Oliwer och Eddie.  Det har gått ca en månad i skolan, och jag funderar redan på och hoppa av skola...

Av Julia (Julle) Thollander - 4 augusti 2015 19:45

      Väldigt många vid detta lag vet mycket väl vem Zara larsson är. Och så fick jag en fråga ifall jag kunde kolla igenom hennes intagram och säga vad jag tycker. Det tog väldigt lång tid då hon har just nu 2519 bilder. Oh ni som känner mig v...

Av Julia (Julle) Thollander - 28 juli 2015 07:35

Hejsan på er! Jag vet,jag vet.. Mycket länge sen nu. Lite för länge sen.  Hitils på mitt sommarlov har vart helt okej - Trots väder och vind!  Har jobbat i 4 timmar om dagen i 3 veckorstid på Sjötången. Till er som inte vet vad det är förnågot så...

Lite om mig ♥


Hej, jag är Julia Thollander. Jag bor i Sveriges piss stad Oxelösund.och är 16 vårar.♥ Jag har några stycken diagnoser.
Jag skriver om min vardag och om allt mellan himmel & jord!
Så välkomna till min GALNA värld ♥

Fråga mig

169 besvarade frågor

Sociala Medier♥

Instagram - Tholllander

Snapchat -  Tholl99

Wattpad -Tholllander

KiK- LordVoldemort1999

Skype - jullethebaby

Hotmail - gosebubblan_julia@hotmail.com

Facebook - Julia Thollander Wiklund

Google Translate

Senaste inläggen

Gäst bok-inlägg :)


Skapa flashcards