Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Mycket har hänt

Av Julia (Julle) Thollander - 26 april 2015 20:42

  ( ca 15 bilder. 1 video)

Jo, tyvärr så var det ett tag sen jag la in ett inlägg..

I fredags var jag på läkar beskök, och Magnus (Läkarn) Ökade dosen.. Tycker inte alls om att äta mediciner.. Men men, Jag måste för att nån gång ska bli frisk förklarad. Vilket skulle ta minst 1 år..

Efter så åkte jag, Mamma & Pappa upp till stockholm. Min 16 års present var en shopping runda vart jag ville. Och jag lägger upp bilderna på kläderna nån gång under veckan! Och jaa! Jag ska skynda mig med svaren på frågorna!

OBS: Kommer ej använda alla frågor som kom!

Och på Lördagen åkte vi ner till Mjölby. Och träffade på  mina älskade Mor-Föräldrar. Vi spelade kort, åt mat, och godis. Och pratade mellan hemmel och jord.

Och idag har jag inte gjort ett piss. Vaknade vid 09 på morgonen av att jag var kissnödig, sen somna jag om. Vaknar sedan av mamma vi 15 på eftermiddagen av att det var mat. Sen dess har jag målat naglarna. svarta och glittriga, Tyvärr så hann int glittret torka så det har försvunnit. Men FUCK - Orkar inte måla om. Haha! Baramåla dit lite mera glitter. Och så har jag även sett på två filmer. EN av mina fvortit filmer - THE OTHER WOHMEN.

Jag ska skriva om den! Och så såg jag på - BAD TEACHER. Ska skirva om den oxå. Dock ej min favo film.

Jag har även tänkt och göra 1-10 filmer.


Och så har jag vart Barnvakt åt lille Theodore. Det var så mysigt, och det ska jag göra om. VI lekte i lekparken, gick efter fåglar. Åt glass, och såg på barntv, och så spelade han ett barn spel på plattan.. Och åkte barnvagn. Och tittade på bilar och hundar! Många kom fram och frågade ifall Theo var mitt barn, Hihi... Men nejdå. Inte än! Jag har inte tid med eget barn ännu, Och så är jag för ung.


Mer kommmer jag inte på just nu! Hoppas ni tycker om detta inlägg. SÅ nu ska jag sminka av mig, ta medicin. stäta upp lite snabbt i mitt rum. Och sen ska jag borsta tänderna, och lägga mig. Tyvärr är det skola i morgon.. SUCK. Men det är ''bara'' ca 2 månader kvar. Sen Sommar Lov.!

Njut av bilderna! Och Videon! (Om det nu funkar å se på??)


 
                               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia (Julle) Thollander - 17 februari 2016 21:28

Jag har fått många frågor ifall jag har slutat bloggat totalt, och ifall jag har tröttnat. Och nej det har jag absolut inte gjort. Men jag la av ett litet tag för och fokusera 100% på att bli okej med mitt mående. Och jag är på bra väg, tycker jag sj...

Av Julia (Julle) Thollander - 11 september 2015 18:12

Jaha, Nu var det min tur och bli sjuk. Mår as dåligt, Svättas och samtidigt fryser. Ont i halsen och huvudet. Och lite ont i kroppen.  Hoppas detta går över snart. Det är verkligen inge kul och vara sjuk.  MEN, Jag hade ärligt inga planer på att ...

Av Julia (Julle) Thollander - 8 september 2015 09:41

Jag vet, Jag vet. Det var as länge sedan. Men jag lovar att ändra på det!  Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Jag sitter med Benny, Erik, Oliwer och Eddie.  Det har gått ca en månad i skolan, och jag funderar redan på och hoppa av skola...

Av Julia (Julle) Thollander - 4 augusti 2015 19:45

      Väldigt många vid detta lag vet mycket väl vem Zara larsson är. Och så fick jag en fråga ifall jag kunde kolla igenom hennes intagram och säga vad jag tycker. Det tog väldigt lång tid då hon har just nu 2519 bilder. Oh ni som känner mig v...

Av Julia (Julle) Thollander - 28 juli 2015 07:35

Hejsan på er! Jag vet,jag vet.. Mycket länge sen nu. Lite för länge sen.  Hitils på mitt sommarlov har vart helt okej - Trots väder och vind!  Har jobbat i 4 timmar om dagen i 3 veckorstid på Sjötången. Till er som inte vet vad det är förnågot så...

Lite om mig ♥


Hej, jag är Julia Thollander. Jag bor i Sveriges piss stad Oxelösund.och är 16 vårar.♥ Jag har några stycken diagnoser.
Jag skriver om min vardag och om allt mellan himmel & jord!
Så välkomna till min GALNA värld ♥

Fråga mig

169 besvarade frågor

Sociala Medier♥

Instagram - Tholllander

Snapchat -  Tholl99

Wattpad -Tholllander

KiK- LordVoldemort1999

Skype - jullethebaby

Hotmail - gosebubblan_julia@hotmail.com

Facebook - Julia Thollander Wiklund

Google Translate

Senaste inläggen

Gäst bok-inlägg :)


Ovido - Quiz & Flashcards