Direktlänk till inlägg 11 september 2015

Äntligen helg!

Av Julia (Julle) Thollander - 11 september 2015 18:12

Jaha, Nu var det min tur och bli sjuk. Mår as dåligt, Svättas och samtidigt fryser. Ont i halsen och huvudet. Och lite ont i kroppen. 

Hoppas detta går över snart. Det är verkligen inge kul och vara sjuk. 

MEN, Jag hade ärligt inga planer på att va med kompisar denna helg, Utan att bara chilla & se på Pretty Little Liars. Och Gud stod på min sida och gjorde mig sjuk. 

*Aploder* 

Nej, asså nej. 

Snart ska jag och mamma äta ute, bara hon och jag. Ska bli så mysigt! Fredrik skall ha en för fest hos oss, och sedan skulle dem sticka på krogen?! Om jag minns rätt? Och pappa och lilla Findus är borta hela helgen. 

Så ikväll kommer jag vara ensam hemma. Då min älskade mamma jobbar natt.  Vad skall jag göra då? Jag vill ha någon här, men asså jag tror fan inte jag pallar det, och full följer mina planer som jag hade planerat. Men, Jag kommer å hade så mysigt med mig själv. HAHA so 4-ever alone i'm....

 

Jag fick en fråga vart jag går i gymnasie. Jag går  Nyköping Strand Utbildnings centrum. Och där går jag resturang. 

Och som sagt, Jag trivs så jäkla bra i våran RL grupp. Fucking loveit. 

Men men, Jag skall väll sätta på mig ett par mjukisbyxor. Det känns som vi ska dra snart. :) 

Jag är så hungrig, så mat i magen är inte helt fel. Och bästa sällskapet, min mamma! 

 

Hoppas ni alla mår bra? Och hoppas ni inte gör er olyckliga nu under helgen. 

Följ mitt råd, va i sängen/soffan och glo på film/serie hela helgen! Ingen risk att det skall hända något, hahah. 

XOXO - Julia. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia (Julle) Thollander - 17 februari 2016 21:28

Jag har fått många frågor ifall jag har slutat bloggat totalt, och ifall jag har tröttnat. Och nej det har jag absolut inte gjort. Men jag la av ett litet tag för och fokusera 100% på att bli okej med mitt mående. Och jag är på bra väg, tycker jag sj...

Av Julia (Julle) Thollander - 8 september 2015 09:41

Jag vet, Jag vet. Det var as länge sedan. Men jag lovar att ändra på det!  Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Jag sitter med Benny, Erik, Oliwer och Eddie.  Det har gått ca en månad i skolan, och jag funderar redan på och hoppa av skola...

Av Julia (Julle) Thollander - 4 augusti 2015 19:45

      Väldigt många vid detta lag vet mycket väl vem Zara larsson är. Och så fick jag en fråga ifall jag kunde kolla igenom hennes intagram och säga vad jag tycker. Det tog väldigt lång tid då hon har just nu 2519 bilder. Oh ni som känner mig v...

Av Julia (Julle) Thollander - 28 juli 2015 07:35

Hejsan på er! Jag vet,jag vet.. Mycket länge sen nu. Lite för länge sen.  Hitils på mitt sommarlov har vart helt okej - Trots väder och vind!  Har jobbat i 4 timmar om dagen i 3 veckorstid på Sjötången. Till er som inte vet vad det är förnågot så...

Av Julia (Julle) Thollander - 2 juni 2015 21:09

Hej på er! Oh hoppas ni mår bra?! Jag tror jag har fått feber. Jag har kännt mig häning i flera dagar, och har svårt och sova om nätterna. Jag frågade mamma ifall jag hade feber, Hon sa bara att jag skulle ta tempen. Men, otur som jag brukar ha, hitt...

Lite om mig ♥


Hej, jag är Julia Thollander. Jag bor i Sveriges piss stad Oxelösund.och är 16 vårar.♥ Jag har några stycken diagnoser.
Jag skriver om min vardag och om allt mellan himmel & jord!
Så välkomna till min GALNA värld ♥

Fråga mig

169 besvarade frågor

Sociala Medier♥

Instagram - Tholllander

Snapchat -  Tholl99

Wattpad -Tholllander

KiK- LordVoldemort1999

Skype - jullethebaby

Hotmail - gosebubblan_julia@hotmail.com

Facebook - Julia Thollander Wiklund

Google Translate

Senaste inläggen

Gäst bok-inlägg :)


Ovido - Quiz & Flashcards