Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

Sista dagen..

Av Julia (Julle) Thollander - 7 januari 2015 13:30

I morgon återvänder vi. Sista terminen i grundskolan. Sista terminen på Brevik.
Nehe, denna termin ska jag ta tag i matten. Fixa nationella proven. Och ha kvar dem betygen jag har nu. Så ska det nog gå bra.
I hope. Jo jag är misstänksam på nationella proven, på ett svenska prov ska vi sitta och läsa i 2 H och svara på frågor i 1H. Så i 3 H sitter vi på ett prov. Och jag vet att jah kommer somna. För jag somnar på DLS:testen..
Oj vad detta kommer gå bra. Or not...?

Dem säger att om man misslyckas på ett nationellt prov så skadar det inte betyget som det handlar om. Men att betyget kan höjas. Så på så sätt är det ju bra. Men då är min fråga, Varför ska vi då göra Nationella Prov?!
Och Daniel (Våran NO lärare) Har använt gamla Nationella Prov på oss. Och om dem är svåra, Hur fan kommer 2015's NationellaProv att se ut?!

Aja skippa skol snacket nu.

Jah vet jag har inte bloggat på någa dagar. Men jag har inte haft orken. Det har jag fortfarande inte, men om detta ska funka å ha en blogg så måste jag uppdatera mycket för å ha kvar mina läsare.
Svårare än så är det ju inte?

Jag fick en fråga om jag nån gång skulle kunna sälja min blogg.
Och jag vet inte hur du menar?
Antagligen inte. Men det skulle absolut inte skada ifall jag fick pengar för det - Som Kissie oh Blondinbella (Och alla andra stora bloggerskor)
Men att sälja min blogg och kanske få en liten slant så är svaret nej.

Men hoppas ni har det bra :)
Puss & Kram!

 
 
Jennie Wettergren

Jennie Wettergren

7 januari 2015 16:34

Nationella proven är absolut inte lätt, men absolut inte omöjliga. Jag kommer ihåg vilken ångest jag hade långt innan. Mitt tips är att du tar det lugnt, gör det i din takt och inte alls har för höga krav eller förväntningar.
Lycka till, och ta vara på tiden innan gymnasiet! :)

http://jenniewettergren.spotlife.se

Julia (Julle) Thollander

7 januari 2015 19:39

Tusen Tack!! Det ska jag försöka tänka på!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia (Julle) Thollander - 17 februari 2016 21:28

Jag har fått många frågor ifall jag har slutat bloggat totalt, och ifall jag har tröttnat. Och nej det har jag absolut inte gjort. Men jag la av ett litet tag för och fokusera 100% på att bli okej med mitt mående. Och jag är på bra väg, tycker jag sj...

Av Julia (Julle) Thollander - 11 september 2015 18:12

Jaha, Nu var det min tur och bli sjuk. Mår as dåligt, Svättas och samtidigt fryser. Ont i halsen och huvudet. Och lite ont i kroppen.  Hoppas detta går över snart. Det är verkligen inge kul och vara sjuk.  MEN, Jag hade ärligt inga planer på att ...

Av Julia (Julle) Thollander - 8 september 2015 09:41

Jag vet, Jag vet. Det var as länge sedan. Men jag lovar att ändra på det!  Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Jag sitter med Benny, Erik, Oliwer och Eddie.  Det har gått ca en månad i skolan, och jag funderar redan på och hoppa av skola...

Av Julia (Julle) Thollander - 4 augusti 2015 19:45

      Väldigt många vid detta lag vet mycket väl vem Zara larsson är. Och så fick jag en fråga ifall jag kunde kolla igenom hennes intagram och säga vad jag tycker. Det tog väldigt lång tid då hon har just nu 2519 bilder. Oh ni som känner mig v...

Av Julia (Julle) Thollander - 28 juli 2015 07:35

Hejsan på er! Jag vet,jag vet.. Mycket länge sen nu. Lite för länge sen.  Hitils på mitt sommarlov har vart helt okej - Trots väder och vind!  Har jobbat i 4 timmar om dagen i 3 veckorstid på Sjötången. Till er som inte vet vad det är förnågot så...

Lite om mig ♥


Hej, jag är Julia Thollander. Jag bor i Sveriges piss stad Oxelösund.och är 16 vårar.♥ Jag har några stycken diagnoser.
Jag skriver om min vardag och om allt mellan himmel & jord!
Så välkomna till min GALNA värld ♥

Fråga mig

169 besvarade frågor

Sociala Medier♥

Instagram - Tholllander

Snapchat -  Tholl99

Wattpad -Tholllander

KiK- LordVoldemort1999

Skype - jullethebaby

Hotmail - gosebubblan_julia@hotmail.com

Facebook - Julia Thollander Wiklund

Google Translate

Senaste inläggen

Gäst bok-inlägg :)


Ovido - Quiz & Flashcards