Direktlänk till inlägg 11 januari 2015

Jaha...

Av Julia (Julle) Thollander - 11 januari 2015 11:12

skolan har vart igång i 2 dagar och det känns som vi aldrig har haft jul lov.. Jag har fått stress för dem pratar redan om Nationella prov och att detta är sista året för och göra vårt bästa så vi får bra slutbetyg. Och Robert har sagt att vi ska välja i Februari... Och jag är osäker vart jag ska åka. Först va det Plusgymnasiet men så har man hört att sina fiender ska flytta dit och plugga. Så pluggymnasiet är uteslutet. Jag vägrar att gå i Nyköping. Så det finns bara en väg kvar. Och just nu blir det Motala. Och nej jag ska inte pendla i över 1.5 H. Jag får flytta. Det är ju det jag vill, börja om på en ny kula. Komma till en stad, ny skola där INGEN känner mig, där ingen vet vad som har hänt tidigare, där ingen vet alla rykten som har handlat om mig... Så om jag får min vilja igenom så ska jag få plugga SOS sjukvård i Motala. Men jag ska flytta till Mjölby då jag känner staden. Hehe, minnet är bra men för kort så jag skulle tappa bort mig, gå fel och tillslut hamna i Norge. Överdrivet men ni förstår. Det är ju ett under att jag ens är Godstjänd i geografi..


I fredags fick jag min iPhone 6.. Sen jul klapp men det var fan värt det! Hoppas jag! Då hela fam Thollander är ganska bra på å tappa saker...
Hahah jag kommer aldrig glömma bort en middag hemma hos Farmor & Farfar vi satt och åt varmrätt och jag råkar tända på en servett. Och det börja brinna å va det brann. Marcus typ bara tog det med händerna å sprang till köket. Fattar inte hur men det gjorde han. Så jag brände inte ner deras hus som tur va..
Liksom tänk om jag hade gjort det...
När vi va mindre så byggde jag och Andreas med legot som fanns där, och han byggde ett lego hus till mig, och snacka om att det va coolt gjort. Så varje gång vi åt hos farmor å farfar lekte jag med det, tills.... Man fick mobil beroende. Vilket alla har idagens läge.
Så när man kommer - mobilen, mat, mobil, efterrätt, mobil, fika, mobil tills man ska åka hem. Typ så har jag det i alla fall. Inte alls kul att höra på dem vuxna pratar om helt onödiga saker. Som på pappas sida så pratar dem om folk som e döda eller så pass gamla så man inte känner dem. Och nej vi pratar inte skit om folk. Dem pratar bara om information om massa randoma...
Men men jag ska nog gå upp nu, har inte gjort ett skit i helgen förutom - hund promenader och film.
Ha det bra puss & kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia (Julle) Thollander - 17 februari 2016 21:28

Jag har fått många frågor ifall jag har slutat bloggat totalt, och ifall jag har tröttnat. Och nej det har jag absolut inte gjort. Men jag la av ett litet tag för och fokusera 100% på att bli okej med mitt mående. Och jag är på bra väg, tycker jag sj...

Av Julia (Julle) Thollander - 11 september 2015 18:12

Jaha, Nu var det min tur och bli sjuk. Mår as dåligt, Svättas och samtidigt fryser. Ont i halsen och huvudet. Och lite ont i kroppen.  Hoppas detta går över snart. Det är verkligen inge kul och vara sjuk.  MEN, Jag hade ärligt inga planer på att ...

Av Julia (Julle) Thollander - 8 september 2015 09:41

Jag vet, Jag vet. Det var as länge sedan. Men jag lovar att ändra på det!  Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Jag sitter med Benny, Erik, Oliwer och Eddie.  Det har gått ca en månad i skolan, och jag funderar redan på och hoppa av skola...

Av Julia (Julle) Thollander - 4 augusti 2015 19:45

      Väldigt många vid detta lag vet mycket väl vem Zara larsson är. Och så fick jag en fråga ifall jag kunde kolla igenom hennes intagram och säga vad jag tycker. Det tog väldigt lång tid då hon har just nu 2519 bilder. Oh ni som känner mig v...

Av Julia (Julle) Thollander - 28 juli 2015 07:35

Hejsan på er! Jag vet,jag vet.. Mycket länge sen nu. Lite för länge sen.  Hitils på mitt sommarlov har vart helt okej - Trots väder och vind!  Har jobbat i 4 timmar om dagen i 3 veckorstid på Sjötången. Till er som inte vet vad det är förnågot så...

Lite om mig ♥


Hej, jag är Julia Thollander. Jag bor i Sveriges piss stad Oxelösund.och är 16 vårar.♥ Jag har några stycken diagnoser.
Jag skriver om min vardag och om allt mellan himmel & jord!
Så välkomna till min GALNA värld ♥

Fråga mig

169 besvarade frågor

Sociala Medier♥

Instagram - Tholllander

Snapchat -  Tholl99

Wattpad -Tholllander

KiK- LordVoldemort1999

Skype - jullethebaby

Hotmail - gosebubblan_julia@hotmail.com

Facebook - Julia Thollander Wiklund

Google Translate

Senaste inläggen

Gäst bok-inlägg :)


Ovido - Quiz & Flashcards