Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Påsk lov..

Av Julia (Julle) Thollander - 5 april 2015 15:30

Äntligen är jag hemma i Oxelösund och uppe i lägenheten, i min säng. Jag lånar mammas laptop då jag har blivit så otroligt trött på min stationära nu. Alltid när man åker till sin farmor,farfar / morfar,mormor så äter man som en häst! Och hästar äter mycket! Och jag har inte spytt upp det. Men det kommer.

Om lilla jag ska vara helt ärlig nu, men jag har glömt vad det är för bilder jag lovat och lägga ut. Så om det nu är någon som minns, Och är nyfiken. Säg till mig då, så lägger jag ut dem. Mittet är bra, men kort.

Och ögoninflammationen fortsätter, utslagen är borta. Men det gör ont, svider kliar och så rinner det tåtar hela tiden. Så najj, till er som frågar. Jag är inte ledsen när det rinner tåtar hela tiden. Förskylningen har blivit lite värre sen igår faktiskt. Jag hostar mera, och näsan rinner mera idag. Och min nässpray är slut. Så mamma får åka och köpa nytt så jag kan sova..

Ja, nu är det påsklov! YEEEY! Men pga att jag inte har godstjänt i matte måste jag gå i lovskola - Tisdag, Onsdsg och Torsdag mellan 09.00 tilll 12.00.  Men om jag blir färdig med mina uppgifter på tis & ons behöver jag inte komma på torsdag. Man får ju inte extra uppfifter. Som när vi hade fått sportlov gick jag på lov skola, blev jag ju färdig på två dagar. Hoppas detta går snabbare, för jag vill kunna försöka sova ut lite! Och bli frisk!! Men för ett tag sen var det aktuellt att jag skulle bo hos Tant Sara (Mammas väninna) Vilket jag tror kommer och bli kul! Men det kanske inte blir av nu när jag är sjuk? Men ja det visar sig. Annars har jag inget direkt planerat. Det är ju jobbigt och planera massor, haha!


För ett tag sen skrev jag ju att jag skulle ha en frågestund, och den avslutar den 14 April, På min födelsedag. Så tills dess, bomba med frågor! Men jag som person är ju rätt uppen, men ja..  Om ni har frågot, ställ dem. Och om ni absolut inte vill ha ert namn, ha inte det då. Men! Om frågan är oserriös kommer jag inte och svara på den! Och om du inte väljer och ha ditt namn, snälla... Ha något serriöst, och inte som tex '' Korv''.. För då kommer jag inte heller svara. Jag är rätt petnoga med det där. Och jag får så dumma frågor ibland så man börjar undra vad det är för clawner som finns där ute bakom era små skärmar..


Blev nog ett rätt långt inlägg. Undra om det var nån som orkade att läsa igenom hela?!

Om ni vill ha kortare inlägg säg till! Jag ska ju göra så alla tycker om min lills blogg. Man kan ju alltid försöka!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia (Julle) Thollander - 17 februari 2016 21:28

Jag har fått många frågor ifall jag har slutat bloggat totalt, och ifall jag har tröttnat. Och nej det har jag absolut inte gjort. Men jag la av ett litet tag för och fokusera 100% på att bli okej med mitt mående. Och jag är på bra väg, tycker jag sj...

Av Julia (Julle) Thollander - 11 september 2015 18:12

Jaha, Nu var det min tur och bli sjuk. Mår as dåligt, Svättas och samtidigt fryser. Ont i halsen och huvudet. Och lite ont i kroppen.  Hoppas detta går över snart. Det är verkligen inge kul och vara sjuk.  MEN, Jag hade ärligt inga planer på att ...

Av Julia (Julle) Thollander - 8 september 2015 09:41

Jag vet, Jag vet. Det var as länge sedan. Men jag lovar att ändra på det!  Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Jag sitter med Benny, Erik, Oliwer och Eddie.  Det har gått ca en månad i skolan, och jag funderar redan på och hoppa av skola...

Av Julia (Julle) Thollander - 4 augusti 2015 19:45

      Väldigt många vid detta lag vet mycket väl vem Zara larsson är. Och så fick jag en fråga ifall jag kunde kolla igenom hennes intagram och säga vad jag tycker. Det tog väldigt lång tid då hon har just nu 2519 bilder. Oh ni som känner mig v...

Av Julia (Julle) Thollander - 28 juli 2015 07:35

Hejsan på er! Jag vet,jag vet.. Mycket länge sen nu. Lite för länge sen.  Hitils på mitt sommarlov har vart helt okej - Trots väder och vind!  Har jobbat i 4 timmar om dagen i 3 veckorstid på Sjötången. Till er som inte vet vad det är förnågot så...

Lite om mig ♥


Hej, jag är Julia Thollander. Jag bor i Sveriges piss stad Oxelösund.och är 16 vårar.♥ Jag har några stycken diagnoser.
Jag skriver om min vardag och om allt mellan himmel & jord!
Så välkomna till min GALNA värld ♥

Fråga mig

169 besvarade frågor

Sociala Medier♥

Instagram - Tholllander

Snapchat -  Tholl99

Wattpad -Tholllander

KiK- LordVoldemort1999

Skype - jullethebaby

Hotmail - gosebubblan_julia@hotmail.com

Facebook - Julia Thollander Wiklund

Google Translate

Senaste inläggen

Gäst bok-inlägg :)


Ovido - Quiz & Flashcards