Direktlänk till inlägg 17 april 2015

Ett argt inlägg! * MORR!

Av Julia (Julle) Thollander - 17 april 2015 08:31

( 2 bilder) Jag har fått sjukt många frågor ifall jag är gravid. * När ska du föda?! Vem är pappan?! Du är för ung. Varför?! *Och neej! Jag är som sagt inte gravid. Bara för att man frågar om hur lång tid det tar under själva födslen, behöver det inte betyda att JAG är gravid för det.

Jag personligen blir så FUCKING LACK på ER som drar egna slutsatser!!

 

Ja, detta kanske kommer och bli ett argt inlägg, Men jag pallar inte bry mig!!

Bara ifall ni har hört något från nån annnan och sen tror på det h*n säger, utan att kolla med mig.. Det är rätt löjligt. Jag vet att under min tid på Brevik har vartkonstigt, och så är det. Jag har skapat konfliket med många, hade redan konflikter med några innan Brevik - Som ej var lösta. Jag var as aggresiv, JAG VET!! Men det är jag inte längre. Jo visst, alla har bra och dåliga dagar.

Och jag mår inte bra just nu, oh jag kan få ångest/panik attacker, bli arg och slänger i dörren. Men enligt Ebet, så får jag det. Och det är så sjukt skönt när hon sa * Klart som fan att du inte mår bra, det får ta den tid det tar för dig och komma tillbaka. DU får vara arg, ledsen, trött på allt.. Men du får det. Medans typ alla andra säger tvärtom.. Jag måste få ur mig all ilska,sorg förtvivlan och

När jag har blivit frisk förklarad, och jag är återställd (Så gott det går!!) Så kommer jag återgå till det jag är. Fast alla bör veta att jag aldrig kommer och vara samma Julia som jag var förut. Det är helt omöjligt.

Och till Er som stör er på att jag lägger ut mycket på Instagram, Snapchat och delar saker på min Facebook sida - Ni får gärna ta bort mig, om det stör så mycket. Jag har aldrig bett er på mina bara knän att följa/vara vän med mig på dem sociala medier.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia (Julle) Thollander - 17 februari 2016 21:28

Jag har fått många frågor ifall jag har slutat bloggat totalt, och ifall jag har tröttnat. Och nej det har jag absolut inte gjort. Men jag la av ett litet tag för och fokusera 100% på att bli okej med mitt mående. Och jag är på bra väg, tycker jag sj...

Av Julia (Julle) Thollander - 11 september 2015 18:12

Jaha, Nu var det min tur och bli sjuk. Mår as dåligt, Svättas och samtidigt fryser. Ont i halsen och huvudet. Och lite ont i kroppen.  Hoppas detta går över snart. Det är verkligen inge kul och vara sjuk.  MEN, Jag hade ärligt inga planer på att ...

Av Julia (Julle) Thollander - 8 september 2015 09:41

Jag vet, Jag vet. Det var as länge sedan. Men jag lovar att ändra på det!  Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Jag sitter med Benny, Erik, Oliwer och Eddie.  Det har gått ca en månad i skolan, och jag funderar redan på och hoppa av skola...

Av Julia (Julle) Thollander - 4 augusti 2015 19:45

      Väldigt många vid detta lag vet mycket väl vem Zara larsson är. Och så fick jag en fråga ifall jag kunde kolla igenom hennes intagram och säga vad jag tycker. Det tog väldigt lång tid då hon har just nu 2519 bilder. Oh ni som känner mig v...

Av Julia (Julle) Thollander - 28 juli 2015 07:35

Hejsan på er! Jag vet,jag vet.. Mycket länge sen nu. Lite för länge sen.  Hitils på mitt sommarlov har vart helt okej - Trots väder och vind!  Har jobbat i 4 timmar om dagen i 3 veckorstid på Sjötången. Till er som inte vet vad det är förnågot så...

Lite om mig ♥


Hej, jag är Julia Thollander. Jag bor i Sveriges piss stad Oxelösund.och är 16 vårar.♥ Jag har några stycken diagnoser.
Jag skriver om min vardag och om allt mellan himmel & jord!
Så välkomna till min GALNA värld ♥

Fråga mig

169 besvarade frågor

Sociala Medier♥

Instagram - Tholllander

Snapchat -  Tholl99

Wattpad -Tholllander

KiK- LordVoldemort1999

Skype - jullethebaby

Hotmail - gosebubblan_julia@hotmail.com

Facebook - Julia Thollander Wiklund

Google Translate

Senaste inläggen

Gäst bok-inlägg :)


Ovido - Quiz & Flashcards