Direktlänk till inlägg 17 april 2015

Åååh!

Av Julia (Julle) Thollander - 17 april 2015 21:13

WOW! Jag blev så glad när jag loggade in, och såg att det är 101 Gillningar på bloggen! Asså fatta! 101 PERSONER har tryckt på TUMMEN UPP! För och bo i en liten by håla som jag gör, är det jätte mycket! Jag tycker det är jätte mycket. Och så har jag fått sommar jobb! Så är så glad, nöjd och så klart stolt!!

Jag har även mejlat och tackat JA!

Jag ska jobba på Sjötongen i period 2.


Den 5 Maj 2015 är en stor dag för mig. Två saker kommer och hända den dagen. Den första grejen är as jobbigt, och jag är nervös och orolig redan nu.. Och på den kvällen kommer det vara information OSV om Sommar jobb.. Och det är kul.

TUSEN JÄKLA TACK TILL ER ALLA SOM FINNS DÄR UTE, LÄGGER NER 1 - 2 MINUTER PÅ OCH LÄSA DET JAG SKRIVER. Det är så roligt och blogga.

Det är många som ba * Det är så töntigt och blogga. Och alla bloggerskor är dryga, tror att vi är bäst. OSV*

Jag tycket inte jag är det. Jo, lite dryg i bland, hehe... Men nja, asså... Fördommar kommer man tyvärr aldrig ifrån. Men det är ju oxå så klart från Person Till Person. Men jag tycker faktiskt det är kul och blogga, vilket gör att jag blir ledsen när jag hör det. Men men..

BE STRONG AND HANDS UP BITCHES!

 
 
Ingen bild

anonym

20 april 2015 16:47

Hoppas allt går bra för dig på fredag o hoppas gud är nöjd med lögner du skapar. Tror ej han är nöjd

Julia (Julle) Thollander

21 april 2015 16:58

Sluta vara anonym. Och våga stå för det du verkligen skriver!

 
Ingen bild

Niclas

20 april 2015 20:09

När kommer frågestunden? upp? :)

Julia (Julle) Thollander

21 april 2015 16:15

Snart jobbar på det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia (Julle) Thollander - 17 februari 2016 21:28

Jag har fått många frågor ifall jag har slutat bloggat totalt, och ifall jag har tröttnat. Och nej det har jag absolut inte gjort. Men jag la av ett litet tag för och fokusera 100% på att bli okej med mitt mående. Och jag är på bra väg, tycker jag sj...

Av Julia (Julle) Thollander - 11 september 2015 18:12

Jaha, Nu var det min tur och bli sjuk. Mår as dåligt, Svättas och samtidigt fryser. Ont i halsen och huvudet. Och lite ont i kroppen.  Hoppas detta går över snart. Det är verkligen inge kul och vara sjuk.  MEN, Jag hade ärligt inga planer på att ...

Av Julia (Julle) Thollander - 8 september 2015 09:41

Jag vet, Jag vet. Det var as länge sedan. Men jag lovar att ändra på det!  Just nu sitter jag i skolan och har Svenska. Jag sitter med Benny, Erik, Oliwer och Eddie.  Det har gått ca en månad i skolan, och jag funderar redan på och hoppa av skola...

Av Julia (Julle) Thollander - 4 augusti 2015 19:45

      Väldigt många vid detta lag vet mycket väl vem Zara larsson är. Och så fick jag en fråga ifall jag kunde kolla igenom hennes intagram och säga vad jag tycker. Det tog väldigt lång tid då hon har just nu 2519 bilder. Oh ni som känner mig v...

Av Julia (Julle) Thollander - 28 juli 2015 07:35

Hejsan på er! Jag vet,jag vet.. Mycket länge sen nu. Lite för länge sen.  Hitils på mitt sommarlov har vart helt okej - Trots väder och vind!  Har jobbat i 4 timmar om dagen i 3 veckorstid på Sjötången. Till er som inte vet vad det är förnågot så...

Lite om mig ♥


Hej, jag är Julia Thollander. Jag bor i Sveriges piss stad Oxelösund.och är 16 vårar.♥ Jag har några stycken diagnoser.
Jag skriver om min vardag och om allt mellan himmel & jord!
Så välkomna till min GALNA värld ♥

Fråga mig

169 besvarade frågor

Sociala Medier♥

Instagram - Tholllander

Snapchat -  Tholl99

Wattpad -Tholllander

KiK- LordVoldemort1999

Skype - jullethebaby

Hotmail - gosebubblan_julia@hotmail.com

Facebook - Julia Thollander Wiklund

Google Translate

Senaste inläggen

Gäst bok-inlägg :)


Ovido - Quiz & Flashcards